dvdconceptsrl
Garantie
Produsele beneficiaza de 30 de zile garantie.
Diminuarea valorii bunurilor returnate (Conform O.U.G. Nr. 34/2014 Art. 14, Alin. 3)
Deoarece, in cazul vanzarilor la distanta consumatorul nu are posibilitatea de a vedea bunurile inainte de incheierea contractului, acesta are dreptul de a se retrage. Din acelasi motiv, consumatorului i se permite sa testeze si sa verifice bunurile pe care le-a cumparat in masura in care este necesar pentru a stabili natura, caracteristicile si modul de conformitate a bunurilor.
Pentru a stabili natura, caracteristicile si modul de conformitate a bunurilor, consumatorul trebuie sa le manuiasca si sa le inspecteze in acelasi mod in care i s-ar permite sa o faca intr-un magazin fizic real.
Sunteti responsabil doar pentru diminuarea valorii bunurilor care rezulta din manipulari altele decat cele necesare pentru determinarea naturii, calitatilor si functionarii bunurilor.
Manipularile acceptate pentru determinarea naturii, calitatii si functionarii bunurilor sunt:
– dezambalarea fara distrugerea sau deteriorarea ambalajelor originale, urmand instructiunile pentru despachetare (acolo unde producatorul indica modul de manipulare ) fara deteriorarea ambalajului, produsului sau accesoriilor;
– inspectarea vizuala, tactila si olfactiva (atunci cand nu se incalca prevederile de mai jos) a produselor;
Daca un consumator isi exercita dreptul de retragere dupa ce a utilizat bunurile intr-o masura care depaseste limita necesara stabilirii naturii, caracteristicilor si modului de functionare a bunurilor, consumatorul raspunde pentru eventuala diminuare a valorii bunurilor.
Actiuni neacceptate care duc la diminuarea valorii produsului returnat sau pierderea dreptului de retragere:
– ruperea sigiliilor si a etichetelor;
– ruperea sau deteriorarea ambalajelor originale (ambalajele originale fac parte integranta din produs);
– zgarierea, murdarirea, patarea, impregnarea produselor cu substante externe;
– desigilarea accesoriilor
Accesoriile aflate in cutia produsului precum si ambalajul original al acestuia fac parte integranta din produs. Ca urmare atunci cand returnati un produs aveti obligatia de a-l returna cu ambalajul original nedeteriorat, protejat prin infoliere cu folie pentru ambalat sau ambalat in cutie din carton (fara etichete lipite pe acesta, fara taieturi, rupturi etc.) si impreuna cu toate accesoriile acestuia.
In cazul retragerii din contract, consumatorul este responsabil doar in ceea ce priveste diminuarea valorii bunurilor care rezulta din manipularea bunurilor, altele decat cele necesare pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii bunurilor. In cazul in care bunul returnat prezinta ambalaj original deteriorat sau incomplet, urme de uzura, zgarieturi, lovituri, socuri , accesorii lipsa, certificate de garantie lipsa, consumatorul este responsabil în ceea ce priveste diminuarea valorii bunurilor. Inainte de a returna produsul va rugam sa protejati ambalajul original cu folie pentru ambalat din plastic stretch sau cu o cutie din carton. Nu taiati ambalajul original si nu lipiti etichete sau scotch pe acesta.
Valoarea produselor folosite, cu urme de uzura (pete, zgarieturi, indoituri, fisuri, lovituri etc.) se accepta retur numai dupa aducerea lor la conformitate, implicand costurile de igienizare, cosmetizare,reparare, inlocuire a eventualelor piese deteriorate si aducere la o forma comerciala in vederea vanzarii ca produs Reconditionat / Refurbished. Valorea finala se stabileste in functie de valoarea pieselor ce trebuie inlocuite si a manoperei de reconditionare sau ca diferenta dintre valoarea initiala a produsului nou si valoarea de revanzare a produsului folosit.
Valoarea produselor cu ambalajul original deteriorat (carton sifonat si/sau rupt sau tăiat si/sau gaurit si/sau ud si/sau cu urme de etichete, banda adeziva, etc.) se diminueaza cu contravaloarea cheltuielilor necesar a fi efectuate pentru aducerea produsului la conformitate.
Valoarea produselor cu ambalajul original lipsă sau incomplet (de exemplu: suporti de siguranta, elemente de protectie din carton sau polistiren etc.) se diminueaza contravaloarea cheltuielilor necesar a fi efectuate pentru aducerea produsului la conformitate.
Orice modificare a starii produselor sau deteriorarea ambalajului original a acestora ce face imposibila vanzarea produsului ca nou, duce automat la aplicarea taxe de readucere a produselor la starea in care au fost livrate.
Diminuarea se aplica intre 10%-90% din valoarea initiala a produsului. Taxa de diminuare va fi comunicata catre client la receptionarea produselor returnate.
– daca produsele returnate au fost insotite de eventuale bonusuri/cadouri, trebuie returnate si acestea. In caz contrar, valoarea acestora se diminueaza din valorea returului.
– daca s-au achizitionat mai multe produse de acelasi fel si se doreste returul pe toate, va rog sa va asigurati ca doar unul a fost desigilat. Returul celorlalte produse se accepta doar daca sunt sigilate.
Consumatorul nu isi poate exercita dreptul de retragere pentru furnizarea de bunuri sigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena si care au fost desigilate de consumator.
Urmatoarele categorii de produse NU se pot returna decat sigilate:
1. Accesoriile
2. Daca ai cumparat mai multe produse de acelasi fel si vrei sa le returnezi pe toate, doar unul dintre produse poate fi desigilat, restul de produse le putem accepta doar daca sunt sigilate.
3. Produsele aduse in stoc in urma unei comenzi speciale ferme si a efectuarii platii in avans, nu pot fi returnate.
Aceste limitari se aplica conform OUG 34/2014 art. 16.
Produsele comandate si ridicate din punctul de lucru, nu pot fi returnate conform O.U.G 34 din 2014.
(ACESTE PRODUSE POT FI TESTATE LA MOMENTUL RECEPTIEI).
Consumatorii care solicita returnarea produselor in cazul contractelor incheiate la punctul de lucru nu beneficiaza de dreptul de retragere din contract conform dispozitilor O.U.G. 34 din 2014.
@ Art. 14, Alin. 3:
„Consumatorul este responsabil doar în ceea ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor.”
DVD CONEPT SRL (www.outletconcept.ro) recomanda, pentru o desfasurare cat mai buna a procedurii de retur, pastrarea completa a ambalajului si accesoriilor care insotesc produsul. Returnarea unui produs fara ambalaj sau fara alte accesorii ale ambalajului (spre exemplu suporti de siguranta / protectie din carton sau polistiren) sau ale produsului va duce la diminuarea valorii produselor, conform celor mai sus mentionate.
Retragerea din contract sau renuntarea la cumparare aplicabila persoanelor juridice (operatori economici *) / clientilor care nu intrunesc conditiile privind calitatea de consumator*(Confom Lege 449 /2003, art 2 Lit a)
Solicitarea de retur in cazul persoanelor juridice se va face pe mail, la adresa dvdconceptstore@gmail.com
Conditiile de retur in cazul persoanelor juridice ( operatori economici* )/clientilor care nu intrunesc conditiile privind calitatea de consumator*
– perioada de 3 zile lucratoare de la data intrarii in posesie a produsului / produselor
– minim 3 comenzi finalizate (cont Corporate) in prealabil celei pentru care se doreste returnate cu o valoare de minim. 5.000 de lei
– completarea formularului de retur in care se va mentiona motivul returnarii si contul IBAN (obligatoriu).
– produsul returnat sa fie sigilat sau nefolosit* (*in cazul produselor fara sigiliu specific – de asemenea in astfel de cazuri se aplica si conditiile de la PUNCTUL 2 din politica de retur).
– produsele acceptate ca retur, se vor returna in termen de maximum 3 zile (calendaristice) de la confirmarea de retur.
* Orice operator economic inregistrat la ANAF in baza unui CUI/CIF cu exceptia organizatilor non-profit sau a asociatilor alcatuite din persoane fizice care nu au ca scop profitul (ex. asociatii de locatari).
Ne rezervam dreptul de aplicare a unei penalizari in cazul produselor care nu indeplinesc conditiile mai sus mentionate sau cu termen de retur depasit.
Produse excluse, fara drept de returnare
a) produse confectionate dupa specificatiile prezentate de consumator sau personalizate in mod clar
b) produse consumabile desigilate aferente oricarei categorii de produse din oferta
c) produse care sunt, dupa livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente
Aceste exceptii se aplica conform 16 din O.U.G. 34/2014.
Date returnare
Returnarea se va face conform datelor de mai jos :
DVD CONCEPT SRL – departament Retur
Adresa: Amatiului nr 27 Satu Mare
Telefon: 0741145462
E-mail: dvdconceptstore@gmail.com
Program de lucru: Luni – Vineri 10:00 – 17:00
Returnarea se poate face direct prin curierat.
Expeditorul raspunde cu privire la corectitudinea datelor inscrise pe documentul de transport (AWB), cat si de ambalarea corecta si etichetarea coletelor.
Coletele trimise de catre expeditor trebuie sa fie ambalate intr-un mod care sa protejeze produsul de factorii ce pot duce la deteriorarea acestuia pe toata durata transportului (se recomanda folosirea elementelor de siguranta, ex: poliester, carton, folie bule de aer, etc. ). De asemenea, se recomanda ambalarea coletului astfel incat sa corespunda greutatii, formei si naturii continutului, cat si modului si duratei transportului. Ambalajul trebuie sa protejeze continutul astfel incat sa nu poata fi deteriorat prin presiune sau manipulari succesive, putand fi, dupa caz, din cutii de carton, placaj, lemn, plastic umplut cu polistiren.
Termenul de analizare al unei solicitari de retragere din contract poate varia intre 5 – 10 zile de la receptia produsului dar nu va depasi termenul legal de rambursare contravalorii in conformitate cu legislatia in vigoare.
Returnarile prin curierat rapid sau prin posta nu se vor face cu ramburs. Returnarea sumelor de bani achitate se vor realiza ulterior prin transfer bancar.
In vederea evitarii refuzului coletelor deteriorate si pentru verificarea integritatii produselor si accesoriilor, recomandam ca returul sa se faca cu posibilitatea verificarii coletului la receptie.
Pentru a solicita eventualele despagubiri de la firma de curierat puteti verificati integritatea produsului returnat in prezenta agentului de curierat si va recomandam sa solicitati incheierea unui proces verbal de constatare.
Conform O.U.G. Nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative , „Inainte de expirarea perioadei de retragere, Consumatorul are dreptul de a se retrage din prezentul contract, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la art.13 alin.(3) si art.14 , in termen de 14 zile calendaristice incepand cu ziua in care intra in posesia fizica a produsului. Cheltuielile de returnare sunt suportate de consumator.” Returnarea se va face in termen de 14 zile calendaristice de la solicitarea de retragere / renuntare / returnare.
Costul returului este achitat de către client.
Confom Lege 449 /2003, art 2 Lit a):
*Consumator – orice persoana fizica sau grup de persoane fizice constituite in asociatii, care, in cadrul contractelor care intra sub incidenta prezentei legi, actioneaza in scopuri din afara activitatii sale comerciale, industriale sau de productie, artizanale ori liberale.